Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging

Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
Opleiders_Verpleging_en Verzorging
twitter
congres_mail

  

  

twitter

Hand-out




























                                                V1.0e




Titel


Bij voorkeur leren 


Slimmer leren met plezier

Wat doe je? Wat denk je? Wat wil je?   hand-out1  hand-out2 hand-out3

Dopamine-dealing en spiegelneuronen

Mindfulness

Spanning en leren


Welke map(pen) heeft u in uw mind?

Koersen op betrokkenheid

Situationeel begeleiden

Kwaliteit: hoe verder na meten?

Transactionele Analyse


Leer jij wel genoeg?

Hoe werkt leren bij jou/jullie?

De creatiespiraal




Onderdeel


Lezing 1


WS A

WS B

WS C

WS D

WS E


WS F

WS G

WS H

WS I

WS J


WS K

WS L

WS M